Tuesday 2 August 2011

cobaan ramadhan...

alhamdulillah....dapat jugak aku jalani bln pose thun ni....ari ni da msuk 2ramadhan da....cpt je masa blalu aku ase...heheh....tggal lagi 28 ari je lagi nk smbut beday aku...1 syawal..hehehhe..(name aku je syawal...beday aku lain kot..hahaha),,...byk tol la cubaan bulan ni...almaklumlah bulan mulia....kelas arini start kul 745 smpai la 2.45,,,perghhh...cam posting da aku ni...hahah..tp nk wak camne...da aku pilih bidang ni...heheheh.....

nk jadi crite lagi...esement da bertimbun da mai ni,,,,xder lgsung trffic lite nk stop kdatangan die suh....mluncur laju je dalam beg aku ni..hhahahha..berpuitis la plak ayt aku kan? besela der...CIKGU kot!!!!..hahahahha....msti kome sume ckp sempat lgi kan aku update blog ni? heheheh.....ni aku bru je abis kelas n lepak2 bosan trus aku bukak blog ni smntara osmate aku ni tidur mennti waktu bbuke...haha...cam dak2 la plak diorg nih....kamon la osmate....jgn wak LEMBEK la..hahhahah....kr..nk pi print task lak ni...aku da ckp td kan...SIBOKKK....hahahha.....sblum tuh nk ucap la skali lagi tuk arini....SELAMAT BRPUASA N BERBUKER K.....salam...


hah...lupe lak....ni aku nk bg cubaan skit kat korg sempena bln pose ni..lyn mknn bwh ni....jgn leleh air da la...hahahhahaha........nti pi bazaar beli sume deh...






p/s: brbuka tuh igt la dunia skit....trawih plak jgn nk ponteng la....zasssss

No comments:

Post a Comment