Sunday 31 July 2011

P.U.A.S.A

fuhhh...pejam celik 2x da msuk bln pose da kiter kan....skejap ngat rase mase melintas ke blalu ke...mne satu la yg korg rasa ADIL untuk diletakkan pada tempatnya..hahahha....besa lah time2 pose nih mestilah kome2 sume psang niat n azam baru kan? almaklumlah baru start pose arini@ 1 rmdhan la.....ni pom aku tulis entry ni pas sahur ngan osmate2 aku dengan mnjamukan sardin marina yang terbaik dari ladang dan telur yang baru ditelurkan oleh ayamnya...hahahha (mlalut pe la aku pagi ari ni) cume aku nk ckp kat sni je...

"aku nk mitak maaf la kat sume member2 yg kacik(rapat la org ganu ckp) @ dok kacik....mne la tau kan ader terkasar bahasa ke perbuatan ke...mne2 la yg xpuaskan ati kome2 sume...aku hanya insan besa,,,,hahahhaa"


kpd yg xsempat sahur tu....jgn la wak alasan tuk xpose lak...ader la nti ckp perut msuk angin la pe la....meh cni aku nk pamkan korg biaq penuh angin tuh...xpom kate sepah rjalawak..mkn kipas angin...hahhaha....kr...sambung rido jap...aku bru tido 2 jam duk baring atas katil xleh tido....neves nk pose kot....hahahha.....kr...salam....


p/s: pose tuh biar niat betul ye......heheh....zasssss

No comments:

Post a Comment